Facebook Instagram Medium Twitter Youtube iComfort Snowflake Icon

ПРО SERTA Про Нас

mattress benefits

Піонер

У 1950-х роках Serta ухвалила стратегічне рішення збільшити інвестиції у рекламу. Це відповідало філософській стратегії сильного бренду, підвищувало поінформованість широкої публіки, виділяло продукти, фокусувало споживачів та робило покупки більш цікавими. Serta була однією з перших компаній, що розмістили рекламу на телебаченні через "Tonight Show" та "The Bob Hope Show". Телебачення допомогло кардинально вплинути на громадську думку про перевагу імені Serta. Протягом 1960-х та 1970-х років Serta продовжувала створювати свій бренд за допомогою реклами та маркетингу. Реклама компаній, особливо на впливовому телебаченні, забезпечила високу видимість, тому продаж продовжував неухильно зростати. Дослідження ринку показали, що матраци Serta стають одним із найвідоміших споживчих товарів у Сполучених Штатах. Матраци Serta, що проектуються на зображення, забезпечували сплячому міцний і спокійний сон, хоча і вартували вище ринкової ціни. У міру зростання продажів Serta розпочала стратегічне розширення компанії. До кінця 1965 року Serta створила велику організацію, включивши до неї 39 заводів у Сполучених Штатах та Канаді. У 1970-х роках керівництво Serta вирішило також створити відділ досліджень та розробок. Підрозділ добре фінансувався, щоб мати можливість проводити широкі дослідження звичок сну споживачів та розробки нових технологій. До 1976 року відділ досліджень та розробок представив перший у галузі м'який матрац Pillow Soft, що поєднує в собі елементи твердого пружинного матраца з м'яким подушкоподібним зовнішнім виглядом. Це був один із найуспішніших продуктів в історії компанії Serta.

mattress benefits