Історія Serta
1931 р.

13 виробників матраців офіційно організували бізнес у 1931 році та зареєстрували його під назвою Sleeper, Inc.
1932 р.

Бренд матраців Perfect Sleeper® був представлений світові.
1940 р.

Serta-Sleeper Associates була перейменована на Serta Associates, а пізніше офіційно змінена на Serta, Inc., і ця назва використовується досі.
1955 р.

Serta - одна з перших компаній, які розмістили рекламу на національному телебаченні США через "Вечірнє шоу" та "Шоу Боба Хоупа".
1993 р.

Проводиться кампанія «Serta: Ми виробляємо найкращі у світі матраци», покликана донести цінності Serta щодо комфорту, якості та довіри.
1995 р.

Serta продовжувала створювати підприємства та дистриб'юторську мережу в інших країнах світу. До кінця 1990-х років Serta перетворилася на компанію вартістю 670 мільйонів доларів з 31 заводом та підприємством у Північній Америці та 23 за кордоном.
1997 р.

NPD Group, американська організація з дослідження ринку, назвала Serta другим, найбільш продаваємим брендом матраців, і третім, найбільш відомим, меблевим брендом у Сполучених Штатах.
2000 р.

Було офіційно запущено нову серію Serta Perfect Night, оснащену системою внутрішніх пружин з 800 витками та чотиришаровими дерев'яними рамами. Вона започаткувала впровадження ряду технологічних нововведень.
2005 р.

Perfect Day by Serta, топова колекція матраців Serta для омолоджувального сну, спеціально розроблена для жінок у співпраці з відомим дизайнером Вірою Вонг.
2006 р.

Vera Wang від Serta, колекція пружинних матраців та спеціальних матраців, розроблених у співпраці з відомим дизайнером Вірою Вонг.
2010 р.

Serta об'єднала зусилля з Національним фондом сну, щоб змінити дизайн своїх матраців Perfect Sleeper® та допомогти вирішити 5 поширених проблем зі сном: повертання, відсутність підтримки, надто спекотний сон, занепокоєння партнера та скачування чи провисання матраца.
2012 р.

Serta посіла перше місце у рейтингу виробників матраців у США.
2014 р. – 2020 р. – нині

Згідно з версією Women's Choice Award в 2014 році Serta була названа брендом матраців, подушок і пружинних блоків, що найбільш рекомендується в Америці. Компанія утримувала це звання протягом 6 років.