ПРО SERTA Про Нас
-
Про Serta
З моменту представлення світові матраца Perfect Sleeper® у 1931 році Serta стала автором багатьох перших виробів у своїй галузі. Компанія завоювала репутацію піонера в області комфорту, завдяки багатьом виробам, включаючи революційну серію iComfort® by Serta, в якій використовуються новітні технології піни-гелю з ефектом пам'яті.
-
Пориньте у мейнстрім
Коли засновник Serta випустив матрац із внутрішньою пружиною, він не вперше завоював прихильність публіки. Насправді, матрац Serta більш стабільний, ніж традиційний із пружинними блоками. Він також здатний забезпечити комфортніший сон. Для покращення амортизації та підвищення комфорту шари оббивки матраца Serta були попередньо стиснуті. Відпала необхідність стискати, змінювати форму та заповнювати комфортні шари, як у традиційному матраці. Разом із підтримкою внутрішнього пружинного шару підвищувався також рівень комфорту, і, що найважливіше, матрац значно зменшував порушення сну у партнерів. Якість сну значно покращувалася.
-
Незважаючи на це, споживачі, як і раніше, віддавали перевагу традиційним пружинним матрацам. Тим не менш, дедалі більше людей змінювали свою первісну думку, завдяки серії рекламних оголошень, запущених засновником Serta. Серта Mattress запустила дві реклами. Одну з матрацом Serta, який викидали з літака, а інша з дорожнім катком, що наїжджав на матрац Serta. Обидва матраци Serta при цьому не постраждали. У наступні роки Serta також використовувала чіткі та цілеспрямовані маркетингові посилання, щоб розгорнути національну рекламну кампанію і, нарешті, прорватися через громадську думку про нетрадиційний матрац із внутрішньою пружиною. Зрештою система внутрішніх пружин Mira-coil стала основою знаменитих матраців Serta.
Піонер
У 1950-х роках Serta ухвалила стратегічне рішення збільшити інвестиції у рекламу. Це відповідало філософській стратегії сильного бренду, підвищувало поінформованість широкої публіки, виділяло продукти, фокусувало споживачів та робило покупки більш цікавими. Serta була однією з перших компаній, що розмістили рекламу на телебаченні через "Tonight Show" та "The Bob Hope Show". Телебачення допомогло кардинально вплинути на громадську думку про перевагу імені Serta. Протягом 1960-х та 1970-х років Serta продовжувала створювати свій бренд за допомогою реклами та маркетингу. Реклама компаній, особливо на впливовому телебаченні, забезпечила високу видимість, тому продаж продовжував неухильно зростати. Дослідження ринку показали, що матраци Serta стають одним із найвідоміших споживчих товарів у Сполучених Штатах. Матраци Serta, що проектуються на зображення, забезпечували сплячому міцний і спокійний сон, хоча і вартували вище ринкової ціни. У міру зростання продажів Serta розпочала стратегічне розширення компанії. До кінця 1965 року Serta створила велику організацію, включивши до неї 39 заводів у Сполучених Штатах та Канаді. У 1970-х роках керівництво Serta вирішило також створити відділ досліджень та розробок. Підрозділ добре фінансувався, щоб мати можливість проводити широкі дослідження звичок сну споживачів та розробки нових технологій. До 1976 року відділ досліджень та розробок представив перший у галузі м'який матрац Pillow Soft, що поєднує в собі елементи твердого пружинного матраца з м'яким подушкоподібним зовнішнім виглядом. Це був один із найуспішніших продуктів в історії компанії Serta.
-
Відмінний дизайн
У 1980-х і 1990-х роках Serta вирішила значно розширити закордонні операції, як для виробничих потужностей, так і для дистриб'юторських мереж. По-перше, були створені виробничі потужності в Мексиці та в Пуерто-Ріко. В обох країнах був зростаючий середній клас, який міг дозволити собі купити матраци, виготовлені Serta.
-
Другий етап розширення включав створення дистриб'юторської мережі та об'єктів, як в Австралії, так і в Японії. У 1983 році відділ досліджень та розробок представив революційний матрац з безперервною спіральною внутрішньою пружиною і вперше використав «виту» піну при розробці покращеної та модернізованої версії матраца «Perfect Sleeper».
-
Технології та інновації
У 1990-х роках Serta продовжила докладати зусиль у галузі досліджень та розробок такого обладнання, як датчик комфорту, що дозволяє дослідникам вимірювати точки тиску на тілі. Нові технології та інструменти дозволили втілити ідеї та концепції в інновації. Інновації та ідеї привели до створення каркасу ліжка Serta Triple Beam, який за багатьма показниками вважається найміцнішим у галузі, а також до появи лінійки розкішних матраців Perfect Night, що сталв найуспішнішим продуктом Serta за весь час її існування.
-
У 1993 році була проведена кампанія "Serta: We Make the Worlds Best Mattresses", покликана донести цінності Serta - комфорт, якість та довіру до споживачів. В якості основної мішені були обрані жінки, які, за дослідженнями, є основними покупцями та особами, які ухвалюють рішення про побутові матраци. До кінця 90-х Serta перетворилася на компанію вартістю 670 мільйонів доларів із 31 підприємством у Північній Америці та 23 за кордоном. Протягом останніх 10 років Serta продовжує лідирувати в галузі інновацій та рекламної майстерності. У 2000 році Serta представила "Counting Sheep", як символ свого бренду, а в 2002 році отримала нагороду Gold Effie. У 2003 році Serta стала першим національним брендом матраців, що запропонував вогнезахисну систему у виробах для сну. У 2004 році Serta представила колекцію піни з ефектом пам'яті з Fireblocker, яка з 2005 року є стандартною для всіх комплектів матраців у США.